Hodnocení výsledků vzdělávání je jádrem vzdělávání založeného na důkazech. Z mála věcí, které studenti říkají nebo dělají, chceme vyvodit závěry o tom, co vědí, co dokážou udělat. Hodnocení výsledků výuky založené na důkazech poskytuje explicitní argumenty a metodické postupy pro takové hodnocení.
Příloha | Datum | Velikost | Přístupnost [?] | Klinicky citlivé [?] | Licence | |
---|---|---|---|---|---|---|
Položkové banky | 4.5.2015 | 981.25 KB | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – |
Obsah článku podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
Klíčová slova: Banky testových úloh
citace: Štuka Čestmír: Položkové banky. Výukový portál Lékařské fakulty v Plzni [online] , [cit. 21. 11. 2024]. Dostupný z WWW: https://mefanet.lfp.cuni.cz/clanky.php?aid=551. ISSN 1804-4409.