Prezentace má vytvořit základní přehled učiva pro studenty 2. ročníku lékařské fakulty na dané téma. Byla vytvořena klíčová slova, která představují nezbytné minimum, které by student měl po absolvování tohoto kurzu znát. paměť a učení, dělení paměti, dělení implicitní paměti, habituace, senzibilizace, klasické podmiňování,operantní podmiňování, rozdíl mezi implicitní a explicitní pamětí,zapomínání.
Příloha | Datum | Velikost | Přístupnost [?] | Klinicky citlivé [?] | Licence | |
---|---|---|---|---|---|---|
Fyziologie paměti | 21.5.2015 | 31.35 MB | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – |
Obsah článku podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
Klíčová slova: paměť a učení, dělení paměti, habituace, senzibilizace, klasické podmiňování, operantní podmiňování, implicitní a explicitníí, zapomínání
citace: Grundmanová Martina: Fyziologie paměti. Výukový portál Lékařské fakulty v Plzni [online] , [cit. 06. 11. 2024]. Dostupný z WWW: https://mefanet.lfp.cuni.cz/clanky.php?aid=369. ISSN 1804-4409.