Hodnotící kritéria elektronických kurzů vychází z mnohaleté zkušenosti při jejich tutorování.
Kritéria hodnocení jsme zaměřili podle převažujících typů elektronických kurzů, přičemž převahu mají kombinované elektronické kurzy a kurzy orientované na testování studentů.
Kritéria hodnocení jsme zaměřili podle převažujících typů elektronických kurzů, přičemž převahu mají kombinované elektronické kurzy a kurzy orientované na testování studentů.
• Elektronické opory
• Kombinovaná forma prezenční a elektronické výuky (blended learning)
• Plně distanční elektronický kurz
• Kurz určený pro testování studentů
Příloha | Datum | Velikost | Přístupnost [?] | Klinicky citlivé [?] | Licence | |
---|---|---|---|---|---|---|
evaluace | 14.5.2009 | 3.97 MB | kdokoli | – |
Obsah článku podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
Klíčová slova: evaluační kritéria, Evaluační kritéria
citace: Vejvodová Jana, Martin Navrátil: Evaluační kritéria pro hodnocení elektronických kurzů. Výukový portál Lékařské fakulty v Plzni [online] , [cit. 21. 11. 2024]. Dostupný z WWW: https://mefanet.lfp.cuni.cz/clanky.php?aid=3. ISSN 1804-4409.