
Výukový modul vznikl s cílem získání přehledu o zrakovém ústrojí z pohledu anatomie, histologie a embryologie včetně klinických aplikací. Modul nabízí jak přehledové tabulky, tak i originální schémata s využitím původních makro- a mikrofotografií. Přidanou hodnotou jsou naše vlastní flashové aplikace, které bez nutnosti stažení prohlížeče umožňují pohyb ve skenované oblasti s možností samotestování vybraných klíčových částí preparátu. V časové posloupnosti jsou shrnuty nejdůležitější fáze vývoje oka, zahrnut je i přehled malformací s klinickými odkazy.
Příloha | Datum | Velikost | Přístupnost [?] | Klinicky citlivé [?] | Licence | |
---|---|---|---|---|---|---|
Vývoj a morfologie smyslových orgánů - OKO | 12.2.2015 | 2.23 MB | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – | ![]() |
4-D hodnocení:
![]() Skripta a návody |
![]() Edukační weby a atlasy |
![]() Digitální video |
![]() Prezentace a animace |
![]() Obrazový materiál – kasuistiky |
![]() E-learningové kurzy (LMS) |
![]() Recenzováno Informace o recenzním řízeníGarant
doc. MUDr. Zbyněk Tonar, Ph.D. RecenzentDoc., MUDr. Jitka Kočová, CSc. RecenzentDoc., RNDr. Viera Pospíšilová, CSc. |
![]() Základní úroveň |
![]() Pokročilá úroveň |
![]() Specializační úroveň |
![]() Komplexní úroveň |
HodnoceníZvolte prosím dosaženou úroveň vzdělání a poté ohodnoťte výukový materiál především z hlediska vhodnosti materiálu pro samostudium.
Student – student bakalářského nebo magisterského stupně
Absolvent – absolvent bakalářského nebo magisterského stupně Ph.D. absolvent – postgraduální student, absolvent Ph.D. studia, odborný asistent, ...
%
Ohodnoťte hodnotitjako první tento článek! |
Obsah článku podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
Klíčová slova: bulbus oculi, sclera, cornea, choroidea, corpus ciliare, iris, pupilla
citace: Křížková Věra, Lada Eberlová, Lukáš Nedorost: Vývoj a morfologie smyslových orgánů - OKO. Výukový portál Lékařské fakulty v Plzni [online] , [cit. 10. 02. 2025]. Dostupný z WWW: https://mefanet.lfp.cuni.cz/clanky.php?aid=198. ISSN 1804-4409.