Projekt MEFANET (MEdical FAculties Educational NETwork)

E-klinická biochemie

E-klinická biochemie

E-klinická biochemie je multimediální portál, který pokrývá všechna témata klinické biochemie. Každá kapitola je složena z on-line učebního textu, prezentace s mluveným komentářem a interaktivního testu pro kontrolu retence znalostí. Portál je přístupný všem členům sítě MEFANET.


Odkazy:
Odkaz   Datum Přístupnost [?] Klinicky citlivé [?] Licence
html E-klinická biochemie Přejít - E-klinická biochemieOtevřít v novém okně - E-klinická biochemie 15.4.2014 kdokoli Creative Commons License

Klíčová slova: klinická biochemie, e-learning, učební texty, prezentace s mluveným komentářem, testy

4-D hodnocení:

typ
Skripta a návody
typ
Edukační weby a atlasy
typ
Digitální video
typ
Prezentace a animace
typ
Obrazový materiál – kasuistiky
typ
E-learningové kurzy (LMS)
result
Nerecenzováno

level
Základní úroveň
level
Pokročilá úroveň
level
Specializační úroveň
level
Komplexní úroveň
   
Zvolte prosím dosaženou úroveň vzdělání a poté ohodnoťte výukový materiál především z hlediska vhodnosti materiálu pro samostudium.
Student – student bakalářského nebo magisterského stupně
Absolvent – absolvent bakalářského nebo magisterského stupně
Ph.D. absolvent – postgraduální student, absolvent Ph.D. studia, odborný asistent, ...
 
Ohodnoťte
jako první tento článek!
hodnotit

Creative Commons LicenseObsah článku podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
autor: Daniel Rajdl, Milan Dastych, Richard Průša, Jaroslav Racek, Kristian Šafarčík, Tomáš Zima a kol. | pracoviště: Ústav klinické biochemie a hematologie, Ústav lékařské chemie a biochemie | publikováno: 20.2.2014 | poslední úpravy: 16.4.2014
citace: Rajdl Daniel, Milan Dastych, Richard Průša, Jaroslav Racek, Kristian Šafarčík, Tomáš Zima a kol.: E-klinická biochemie. Výukový portál Lékařské fakulty v Plzni [online] 20.2.2014, poslední aktualizace 16.4.2014 [cit. 2018-12-14] Dostupný z WWW: <http://mefanet.lfp.cuni.cz/clanky.php?aid=308>. ISSN 1804-4409.