Projekt MEFANET (MEdical FAculties Educational NETwork)

Evaluační kritéria pro hodnocení elektronických kurzů

Evaluační kritéria pro hodnocení elektronických kurzů

Hodnotící kritéria elektronických kurzů vychází z mnohaleté zkušenosti při jejich tutorování.
Kritéria hodnocení jsme zaměřili podle převažujících typů elektronických kurzů, přičemž převahu mají kombinované elektronické kurzy a kurzy orientované na testování studentů.


Hodnotící kritéria elektronických kurzů vychází z mnohaleté zkušenosti při jejich tutorování.
Kritéria hodnocení jsme zaměřili podle převažujících typů elektronických kurzů, přičemž převahu mají kombinované elektronické kurzy a kurzy orientované na testování studentů.
Hodnotící kritéria posuzují dílčí celky kurzu a jeho cíle. Konstruktivní kritice jsou podrobeny studijní materiály a použité technologie. Nerozlučnou součástí hodnocení kvality kurzu je způsob evaluace studentů a studijních aktivit zajišťující zpětnou vazbu. Opomenuta nemůže být grafická přístupnost kurzu a udržitelná podpora studentům.
Evaluační kritéria pro elektronické kurzy z hlediska přístupu studentů:
• Elektronické opory
• Kombinovaná forma prezenční a elektronické výuky (blended learning)
• Plně distanční elektronický kurz
• Kurz určený pro testování studentů

 

Přílohy:
Příloha   Datum Velikost Přístupnost [?] Klinicky citlivé [?] Licence
pdf evaluace Stáhnout - evaluaceOtevřít v novém okně - evaluace 14.5.2009 3.97 MB kdokoli Creative Commons License

Klíčová slova: evaluační kritéria, Evaluační kritéria


Creative Commons LicenseObsah článku podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
autor: Jana Vejvodová, Martin Navrátil | pracoviště: CIT - Centrum informačních technologií | publikováno: 14.5.2009 | poslední úpravy: 3.1.2013
citace: Vejvodová Jana, Martin Navrátil: Evaluační kritéria pro hodnocení elektronických kurzů. Výukový portál Lékařské fakulty v Plzni [online] 14.5.2009, poslední aktualizace 3.1.2013 [cit. 2019-07-19] Dostupný z WWW: <http://mefanet.lfp.cuni.cz/clanky.php?aid=3>. ISSN 1804-4409.
 

Komentáře a diskuse

Vložit nový příspěvek:

Autor / e-mail: [ přihlášení/ověření uživatele ]
Titulek:
Text:
 
 Přidat štítek:   Štítek odeslán, děkujeme